12.10.2013

また一つ one more

ウォールハンギング製作中のKさんが、お花のアップリケ途中で悩まれていると。。。
4つのお花のサイズを大きめにしたいというご相談でした。


Ms. K who is making a wall hanging, discontinues her quilt, because she want to change a size of some flowers.




キルトを眺めながらお話を伺っていて。。。
4カ所はアップリケではなくコサージュをつけたら?とご提案したところ
Kさんも同意され、キルトに入られる事になりました。
またまた、アレンジが加わり楽しいキルトが出来そうです。


She wants to make four flowers eye-catcher.
I advised to make a corsage and put them after quilting.....she agreed.
New arrangement again!




このブログをみてお問い合わせくださったSさんが今日から参加されました。
来年ママになられる彼女が選んだビギナーズキットの色はピンク
次の作品はベビーキルトね。と先輩方からの励ましの言葉?をもらいスタートです。
楽しんでいただけたらお腹のベビーもきっと喜んでくれると思います。


New student joined in our class today. E komo mai, Hawaiian Quilt ANELA!!
Ms. S who is mother-to-be, chose pink beginner's kit.
I hope you & your baby are able to enjoy Hawaiian Quilt ♡ Aloha.


0 件のコメント:

コメントを投稿