3.02.2017

with Aloha!

本日Ilima の完成品。お母様が愛用されている2段テーブルに合わせてNさんが作られました。モチーフもお母様の好きなお花カトレアです。キルトのラインでますますカトレアの愛らしさが表現できました。はなまる〜〜🌸



Today's quilt of Ilima class.  Ms. N finished two circle quilt as a gift for her mother. Mana designed cattleya flower which is her mother's favorite flower. Her beautiful quilt line accentuate loveliness of the flower. Good job!!




今日はケーキでお祝いしていただきました。大勢でBirthday songを歌っていただくのはちょっと照れくさくも、とてもありがたいことです。その上、ジュエリーメーカーであるYさんの素敵なネックレスをプレゼントに頂戴しました。思わずビーチに行きたくなるような素敵なデザイン!! 他にも色々見せていただいた石の美しさ、素敵な作品の数々に癒されました。本当にありがとうございました〜


They prepared birthday cake for Mana today.  Ms. Y who is a crystal jewelry maker gave Mana this beautiful pendant. She showed us beautiful stones and tell us about each charm of stone. Thank you very much.


0 件のコメント:

コメントを投稿