11.06.2013

思い付かなかった。 combination

お教室にいらしているKさんの一作目が完成し、
2作品目は大きめのウォールハンギングに挑戦される事になりました。


Ms.K finished her first quilt.
She decided to make wall hanging (39"x39") as second quilt.




プルメリアのお花がちりばめられたデザインをご希望
土台布に柄物を選ばれ、また2作品目なので。。。とおっしゃっていたので
最初はすっきりしたラインのパターンをデザインしました。


She would like to plumeria pattern, and chose printed cloth for background.
I designed a simple pattern.




もう少し手応えがあり、ゴージャスに見えるというご要望にお応えしパターンを変更


but she prefers more gorgeous pattern.




アップリケの色はソファーの色とマッチするよう黒に決まりました。
さっそく、実物大パターンを制作し、カットします。
彼女の布選びは、私には決して思いつかない組み合わせです。
出来上がりが楽しみです。


I suggested black pattern to match with the color of the sofa.
I make a large scale pattern and cut it..........look forward to a completion
because I never come up with this combination of cloth.

0 件のコメント:

コメントを投稿