2.07.2014

シュシュ作り  The first lei making & hula workshop

今日はレイメーキング&フラ講習会を行いました。
一番基本のストローレイでシュシュ作り、参加者10名さま色とりどりです。
作り方は簡単なので、楽しくお話しながら作る事が出来ました。


Ten people attended Lei making & Hula workshop today!!
They chose various yarn and made colorful scrunchy, so fun!!




2色のヤーンの組み合わせ、作ってみると意外な感じに色が変化して楽しいです。
皆さんそれぞれの組み合わせでこんな風に仕上がりました。


They chose two color yarn, and got no idea how looks change until they finished.




その後は、体を動かして
フラの基本ステップと”Ulupalakua"というハワイアンカーボイの曲を練習しました。
いい汗かきました〜
リクエストもいただいたので定期的に行えたらいいなと思います。


After that, they tried hula.
We practiced Hawaiian cowboy song" Ulupalakua"
I had the request of this workshop again, it should be possible regularly from now on.


0 件のコメント:

コメントを投稿