12.08.2014

キット一杯!

本日のクパティノクラスへは新しいキットを両手いっぱいに抱えて伺いました。


Today's lesson. Mana held many kits to fill the both hands.



そして、完成したベビーキルト2点。
こちらは先月末無事に女の子を出産されたIさんの作品です。アップリケが上手なIさんは、パステル系のカラフルな色を選ばれましたが、まとまりよく、ちょっとクラシカルな印象もあるキルトになりました。はなまる〜〜


The finished baby's quilts.
Ms. I who delivered the end of last month, finished this pastel color quilt.
It's colorful, but classic impression. Good work!!





そして、こちらは来月出産予定のNさんの作品。イルカとカメの組み合わせですが、女の子向けにピンクの濃淡、♡も入って何とも愛らしいキルトに仕上がりました。good!!
そして、お兄ちゃんの為に同じセンターでボーダー違い、青緑の濃淡でもう一枚。
早速スタートされていました。ご無理の無いよう進めて下さいね。



This is another baby's quilt that Ms.N finished. She has delivery in next month.
She chose dolphins and turtle with pink color, it's finished very lovely. Good job!!
And, she started a new one for older son today. Please do it at a reasonable pace.



0 件のコメント:

コメントを投稿