2.22.2016

輪が広がって

本日のクラス(Plumeria)の完成作品です。次々と猛スピードで仕上げられているSさんのバニティーバッグ。フラの小物を収納するためにご自信の使い勝手の良いサイズで作られました。キルトよりも成型にちょっと苦労されたようですが、出来上がりは本当に可愛い。
はなまる〜〜〜

Today's class.  Ms.S finished her vanity bag. She wants to use it for storing hula accessory.
Good job!


新しいキットはご帰国されるお友達に作られるそうです。色合わせが可愛い〜とおっしゃっていたので、またまた針が進みそうですね。

She started new quilt for her friend as farewell gift.




そして、昨年までこちらのクラスにいらしたIさんが日本から完成作品のお写真を送ってくださいました。これはIさんに影響されてご興味を持ってくださったお母様が作られたもの。アップリケがとてもきれいな仕上がりです。


Ms. I who participated in this class until last year,  sent this photo today.  This quilt was made  by her mother who was influenced by Ms.I.  Appliqué is very beautiful.




実は娘さんに影響されたお母様がもうお一人。サンノゼクラスのSさんが出産される際、カリフォルニアへいらしていたお母様にキットのご依頼をいただき、日本にもち帰ってくださったものです。「自己流ですが。。。」とおっしゃっていましたが、気にいって使ってくださっているそうです。嬉しい。キルトをとても丁寧に仕上げていただきました。
こういう形でもANELAの輪が広がっていくのは本当に嬉しい限りです。


Actually, there is one more mother who was influenced by her daughter.  Mother who came to CA for a help when Ms.S (San Jose class) gave birth, ordered this kit and brought it to Japan, and finished it.
Quilting is careful work very much.
Mana is glad to have a wider circle of ANELA like this style either. 

0 件のコメント:

コメントを投稿