2.05.2020

お揃いキルト❤️

本日のキルトはHibiscusのM さんのポーチ2作品。お揃いの裏布を使い、素敵な仕上がりになりました。


Today's quilt is this two porch that Ms. M finished. The both back cloth is matching and very pretty.




こちらは出張の多いご主人のためにサニタリーグッズを入れるポーチ。男性にあうモチーフそしてハワイアンキルトらしい対称性のあるものというご希望でした。ポーチのサイズを考えてHonuのパターンを少しずらした形に仕上がるデザインとなりました。


This was made for her husband who frequently travel, so she ordered it with something good motif for man. Mana considered the size and designed Honu pattern.



フラットポーチは当初家族分のパスポートを入れる物の予定でしたが、少し大きめに仕上げてiPad miniのケースにできるようにされました。どちらも役にたつ素敵な作品となりました。はなまる〜


This flat porch was made for family's passports when she started to make, but the size is also good for iPad mini, so she changed her mind.  Lovely job!

0 件のコメント:

コメントを投稿