8.23.2020

自分仕様で素敵!

本日のキルトはPlumeria のY さんの斜めがけバッグです。日常遣いされていたバッグを買い換えようと探していたそうですが、なかなか気に入ったものが見つからず、キルトで自作されることになりました。布地不足の中、ご希望の色を選ぶのに少し時間がかかりましたが、お付き合いも長いとお好きな色味やパターンのタイプなどもわかってきます。成型の仕方もできるだけシンプルになるように相談し、完全リモートでしたが、このような素敵な作品に仕上げていただきました。肩紐をどうされるか悩まれているそうですが、しばらくはクラッチバッグとして楽しまれるとのこと。はなまる〜〜💠



Today's quilt is this bag that Ms. Y sent me  this picture after she completed it. She were looking for a new bag looked like her bag she always used very conveniently. However, it was not easy to find her favorite one, so she decided to make a  new quilting bag by herself.  Since  lack of fabric , it needed time a while to find asking color, but I have known her for years, I grasps her favorite. I also considered about how to make a bag as possible as simple, and designed it. Every process was remote control but she could made this pretty bag like this. Now she is still thinking about which strap is good for it, but is enjoying as a cruch style bag a while.  Very good !

0 件のコメント:

コメントを投稿