10.15.2022

またしても技が増えました😁

 一度ちゃんと作り方を教わって作ってみたいと思っていたLau niu papale 
急に機会が飛び込んで来た!しかもその時の予定が急に空いた!これは行くっきゃない!

Kauai島からいらした陽気なクムが教えてくださいました。
楽しかった!

完成品!

我が家の椰子の葉で、おさらいをしなくっちゃ!

練習用に作ったイナズマ⚡️とお魚🐠


実は引きこもりがち、引っ込み思案、非社交的な私。。。😅
現実逃避の技がまた増えました。🤣

でも参加者ともお友達になりました💕
やっぱり違うところに足を踏み入れるって大事ですね。





I've always wanted to learn how to make lau niu papale. 
Suddenly the opportunity popped up! And my schedule at that time suddenly became free! I had to go!

A cheerful Kumu from Kauai Island, taught us how to make papale.
It was fun!

I have to make again with my coconuts leaf before I forget how to do that.

I'm actually a reclusive, withdrawn, unsociable person.... 😅
However,
I made friends with another participants.
It's important to step into a different place, isn't it?



ブログランキングに登録してみました!

ポチッとしてくださると嬉しいです❣️

ハワイアンキルトとフラのある生活 ANELA by Mana

0 件のコメント:

コメントを投稿