2.17.2015

取り組んでいます。 agenda

今日は”はじめてのハワイアンキルト講座”の2回目です。
ほとんどの方が頑張ってアップリケを終えられて来ました。
「大変だった〜」という感想でしたが、キルトに入るとまたしても「ひ〜」という声が。。。皆さんすごい集中力で、モクモクとキルトに取り組んでいらっしゃいました。落としキルトは練習のつもりで肩の力を抜いて進んで下さいね〜


Today was the second day of beginner course at JACC.
Mana obtained feedback how they struggled with appliqué.....and today, they struggled with quilting again. They concentrated and undertook quilting. Take your time!





そしてこちら、まさか運転しながらではありません。時間を無駄にしないよう隙間時間にキルト作りです。今月末日に行われる震災復興チャリティーに少しでも寄付出来るように制作しています。頑張ります!


Mana quilts while she is driving...????  Of course not.
She is making some quilt for charity of earthquake disaster reconstruction in small amount time.

0 件のコメント:

コメントを投稿