5.25.2016

サプライズギフト

今年から始まったフラグループのお一人が来月ご帰国になるので、同じグループのメンバーからキルトのご依頼を頂きました。あまり日にちもなかったので、ハワイが大好きなNさんを想い、青い空と白いハイビスカスのポーチを作りました。裏面はキルトラインでハイビスカスです。



Mana got a request that new hula group members want to give Hawaiian quilt to one of the member who return to Japan next month. Mana formed an impression of Hawaiian blue sky and white hibiscus, and made this porch.





ファスナーに色を合わせたタッセルをおつけしてラッピング。
本日フラが終わった後、メンバーからサプライズでプレゼント、Nさんとても感激していらっしゃいました。フラももっと習いたかった〜時間が足らなかった〜とおっしゃってくださいました。とても短い間でしたが、キルトとフラの両方でANELA に関わってくださりつながりができたことがとても嬉しいです。きっとまたどこかで会いましょう。


Mana made a matching color tassel and put it on zipper. After today's hula lesson, the member gave to Ms.N, she was moved by this surprise. Mana is glad because she joined in ANELA both hula and quilt.  A hui hou !


0 件のコメント:

コメントを投稿