12.13.2018

色も鮮やか 

本日のキルトはHibiscus のAさんのパスポートケース。ご家族分のパスポートをまとめて入れることができるものというご希望でした。カバンの中で目につくように鮮やかな色合いでパスポートが入る方にはファスナーをつけ落下防止、反対側はチケットが上から差し込めるようにし機能性もアップ。冬の帰省に可愛いお供ができました。はなまる〜〜


Today's quilt is this passport cover which Ms. A just finished. She want to bring a few passports together, so put zipper on the side for not loosing it. The other side is the pocket for the tickets can insert from top easy. The color is very bright for finding it easy in the bag.  She seems very happy because she can bring it this winter trip. Good work!! 


そして今日は今年最後のフラの練習日だったので、終わった後は参加者でクリスマス会を行いました。才能豊かな方が集まるANELAはお料理も上手。色とりどりの美味しいものでお腹も満たされました。お疲れ様でした。


Today was the last practice day of Hula. After practice we had a potluck lunch. All of the members are good cooker.  Full of the stomach, it is the best ! Happy ❤️

0 件のコメント:

コメントを投稿