11.22.2019

秋はほっくりお茶でも

本日のキルトはHibiscus のA さんのテーブルセンターです。以前作られたティーコージとコースターとお揃いというご依頼でしたので、モンステラでデザインさせていただきました。フルセットのキルトでお茶の時間がとても楽しみになりますね。はなまる!


Today's quilt is this table center that Ms.A made to match tea cosy & coaster she finished before. Mana designed monstera leaf as same as before quilt. It makes her  happy to drink tea. Good job ☕️




こちらは本日のLehua クラスの様子です。いつも和気藹々と楽しいおしゃべりとともに針を進めていらっしゃいます。今日は2作品新しくスタートです。キットを広げた瞬間、お教室のみんなから「わ〜!」と歓声が上がりました。製作されるご本人でなくても新しいキットはワクワクします。完成が楽しみですね。





Two new quilts started today. When kits was opened, everybody said "Wow!"  Even if they are not the person who make it, they look forward to completing the quilt.

0 件のコメント:

コメントを投稿