4.18.2014

キット new kit

来週のレッスンのための新しいキットを作りました。
一つはいつものビギナーズキット。ハワイアンプリントを使わないでと言われたのは初めてでした。(^ ^)


I prepared two kits for the lesson of next week.
One of these is a beginner's kit. She prefers a simple style and doesn't want to use Hawaiian print.



こちらはバッグのキットです。先日のブログでも少し触れましたが、やはりプルメリアは今は一番人気のパターンですね。完成が楽しみです。


This is a kit of the bag. Plumeria that I mentioned the other day is most popular pattern now.




先日、引き出しを手に入れたので、今日は布の整理もしました。
一年前の引っ越しで手持ちの布はすべて処分したのですが、この一年間でここまでになりました。なんか幸せ。


After that, I organized these fabric because I got antique drawer.
Though I donated all of my fabric when I moved to California one year ago, I got these for one year. I feel happy.


0 件のコメント:

コメントを投稿