8.19.2015

Yellow!!

クパティノ〜エルアクラスではこの夏お二人がご帰国となり、ちょっぴりさみしくなりましたが、その寂しさも吹き飛ぶような明るい色合いの新作に入りました。
2作品とも同じ色の組み合わせ、ウォールハンギングとソーイングケースです。
作っている間もウキウキしそうな色なので楽しんで作っていただきたいですね。


E Lua class lost two members this summer, and miss them very much. However, this brilliant color takes their sadness away. Let's enjoy quilting.



そしてこちらは、Tさんがお友達へのプレゼントとして制作されたコースター
小さくてアップリケが大変でしたとおっしゃっていましたが、プレゼントされたお友達は大感激間違いないですね。渋めの色合いも素敵ですが、派手めの明るい色を上手にインテリアに取り込めるのは、ハワイアンキルトの魅力の一つです。


Ms. T finished these coaster as present for her friend. Her friend must be happy to get it.
Austerely elegant color is very nice combination, but you can incorporate bright color very nicely into interior because it's Hawaiian quilt.

0 件のコメント:

コメントを投稿