1.28.2020

ジャストサイズ!

本日のキルトはLehua のMさんの4枚はぎタイプのティーポットカバー。プルメリアデザインがフリースタイルだったためキルトを終えていざ製法という時、アップリケの位置がちょっと重なったりと苦戦されました。ANELA の指導不足も否めず💦お仕立は任せていただきました。ポットのサイズにぴったりでしたとご連絡をいただき一安心。現在お揃いのマットも制作中なので、そちらの完成も楽しみです。はなまる〜


Today's quilt is this tea cosy that Ms M finished. This design is a free style how to put appliqué, and after quilting, sewing four pieces together. It is a little bit difficult for her, so Mana helped to make a shape to tea cosy. She sent to Mana this photo to show the size is good for her tea pot. great! ☕️




実は続きがあり。。。直後に息子さんがキルトをかぶってこんな笑顔。可愛い❤️こちらもジャストサイズでした 笑


Right after she took a photo, her two years son put it on his head and smiled. Yes, perfect size!!

0 件のコメント:

コメントを投稿