1.31.2020

フラとキルトと仲間たち!

本日のキルトはLehua のA  さんのファーストキルトです。ANELA にはフラから参加してくださったA  さんですが、キルトにもチャレンジしてくださいました。Aさんの爽やかな笑顔のように素敵に仕上がりました!次はフラに使うイプケースに取り掛かる予定、出来上がりが楽しみです。はなまる〜✨


Today's quilt is this first quilt that Ms. A finished.  She first joined from Hula club, and she finished this beautiful quilt like her beautiful smile. ✨ Good Job!






そして今日は春に本帰国となるお二人のフラの送別会を練習後にいたしました。他曜日のメンバーも駆けつけフラメンバーほとんど全員の参加となりました。うるっとする場面もありながら、ウクレレ隊による「Aloha O'e」の演奏あり、お誕生日メンバーのお祝いあり、美味しいお弁当あり、と盛りだくさんで楽しくお見送りすることができました。。ケーキに書いてもらったANELAからのメッセージは「Nānā i ke kumu」内側の源を見つめ自分の真実を見つけるという励ましの言葉です。自分の本質を見つめることでインスピレーションを受けたり新たな力が湧いたり、自分へのAlohaで元気に先に進めますように。という思いを込めて❤️ どうぞお元気で〜ANELAに出会ってくれてありがとう。



Also the farewell party was held today after hula. Two member return to Japan this spring so today is the last lesson. Almost all member joined in this party. We miss hula sisters though, we really enjoyed this party with chatting, ukulele and hula. ANELA prepared the cake for them with the message "Nānā i ke kumu"
    Look to the source you have revealed, and it inspire you, it energize you. You will not hesitate, and you will not falter. You will be warmed by the Aloha of your own spirit.  Keep going!  Continue your learning!   Aloha❤️

0 件のコメント:

コメントを投稿