10.12.2013

サンノゼ教室 Class of San Jose

2012年暮れ、急にカリフォルニアへ引っ越すことが決まりました。
急な出来事に気持ちが追いつかず、しばらく何もできませんでしたが
フロリダの生徒さんが最後に私のキットをオーダーしてくれたので
どうにか頑張って送り届けました。
そして、完成作品の写真を次々送って下さったことが励みになり
サンノゼ教室をスタートさせました。


In 2012, moving to CA was decided suddenly.
I felt seriously depressed and didn't feel like doing anything for a while.
The student of Florida ordered a lot of my kits before I left there.
I made and sent those, and they sent photos soon after finishing their quilt.
It became my motivation, I have begun the class of San Jose.










0 件のコメント:

コメントを投稿