5.11.2020

今は愛だけお届け❤️

本日のキルトはこちらのミニバッグ。今は休講中のHibiscus のA さんが完成報告を送ってきてくださいました。義理のお母様へのプレゼンントということで、色選びにも慎重でしたが、この色オススメしてよかったな〜と作品になって改めて思いました。マグネットボタンもつけられて、とても素敵に仕上げていただきました。はなまる〜〜



Today's quilt is this mini toto bag which Ms. A just finished. She made this as gift for her mother-in -law. When she orderd this, she couldn't decide the color, but this color is really good I believe. Beautiful work!





直接お渡しできるのは少し先になりそうですが、Facetimeでお見せして喜んでいただけた。と伺って私もとても嬉しいです。❤️Aloha



It seems that it will take some time she give it directly, but her mother- in -law seemed happy to be able to see it on Facetime. aloha

0 件のコメント:

コメントを投稿